don't worry, be happy

Sitter i min säng, sitter under mitt täcke.
Sitter och tänker, tänker på mitt liv. Lever mitt 14 liv här på jorden. Tänk att jag ska fylla 14, Igentliggen vill jag inte fylla 14 eller ja jag vill fylla fjorton men jag vill inte bli äldre! jag vill fortsätta vara ett barn i resten av mitt liv! så de så jag vill inte heller bli längre efter som att jag behöver min längd till Astrid Lindgrens Värld, Jag är 1,55 cm lång och det vill jag förbli ända fram tills jag blir 16-17 år sen kan jag få börja växa mer igen.
Bara jag som undrar vad som kommer hända i resten av livet?
Kommer jag att bli rik? kommer jag att få friska barn? det finns många frågor men svar får man vänta med :(
Har ni någonsin velat något så mycket att ni har kunnat dött för det?
Det har jag jag vill så gärna få ett jobb som är nästintill omöjligt men jag hoppas och hoppas och jag skickar in ansökan varje år men jag vet att jag alltid kommer bli besviken när jag får svar och ser att jag inte har kommit vidare.
(går inte ladda upp bild för mig :( )

Kommentarer
Postat av: Astrid Lindgren-stjärnor

tack för alla kommentarer, det gör mig glad :)

2011-04-14 @ 21:51:02
URL: http://astridlindgrenstjarnor.blogg.se/
Postat av: Astrid Lindgren-stjärnor

Med tanke på ditt inlägg måste jag säga att du kan ta det lugnt. Du är bara 14 år, du behöver absolut inte tänka på sånt där redan. Stressa inte upp dig! Det kommer blir bra (och Astrid Lindgren kan man ju alltid gilla hela livet) kramar till dig tjejen! :)

2011-04-14 @ 21:58:50
URL: http://astridlindgrenstjarnor.blogg.se/
Postat av: åsa (bloggägaren)

kram på dig med :)

Jag vet jag kommer aldrig att glömma Astrid Lindgren hon gav mig en grym barndom och jag ska berätta för mina barn om henne om en underbar kvinna vid namn Astrid Lindgren.

Varsågod för alla kommentarer :) kommer följa din blogg efter som att jag älskar Astrid lindgren :) <3

2011-04-14 @ 22:20:19
URL: http://teatertjejensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0