I'M SO F*CKING TIERD OF YOU (känsloinlägg)

Detta inlägg behöver ni ej läsa det är bara ett inlägg för att få skriva av mig.
Jag är så j*vla trött på dig!
Du tror att jag ska gråta över att du är arg på mig varför skulle jag det?
Varför skulle jag gråta över dig?
Du är arg på mig för att jag sa åt dig att sluta det är ditt j*vla fel alltihop
Du sårade min bästis och jag sa i från och du blev sur ditt fel du sårade min bästis.
Du tror att du är cool bara för att du är stark!
I'M NOT GONNA CRY FOR YOU GET THAT THING IN YOUR HEAD!
n du ska bara veta att jag är trött på din atityd och din personlighet för var du en san vän men nu vill du bara bråka
ska vi va vänner så får du ändra på din atityd!
Du sa att hur många gånger jag ber lärana om hjälp så kommer det aldrig att gå för att jag bröt ett litet löfte men jag gör det som krävs för att min bästis inte ska vara ledsen eller rädd att någon inkräktat hennes skype. jag bryr mig om dig eller ja jag gjorde nu är du bara en liten obetydlig skit! SÅ DE SÅ!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0