Jannice far till Gotland (inlägg tillägnat jannice)

Jaha nu sitter min kära bästa vän på båten hem till Gotland för att hälsa på sin mamma och syskon och kompisar. Kommer sakna henne så :´(
Hur ska jag kunna överleva??
Jannice om du läser det här så ska du veta att jag saknar dig nått sjukt mycket <3 <3 att dela på oss är som att dela på Ronja och Birk,Piff och Puff,Kling och Klang och alla andra filurer som håller i hop i vått och tort!
Du ska veta att även om vi bråkar så blir vi alltid vänner tillslut och jag kommer aldrig glömma dig <3 <3
Mitt liv känns tomt utan att få prata med dig eller träffa dig <3
Hoppas vi ses snart <3
Bästa vänner för evigt dig får ingen ta i från mig <3 så det så!
<3 <3 <3 <3 <3
SAKNAR DIG SÅ SJUKT MYCKET ÄVEN OM DET BARA VA NÅGRA TIMMAR SEN VI TRÄFFADES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0