Zack och cody/dylan och cole

Hihi jag är helt galen i Dylan och Cole ni vet dom 2 som spelar zack och Cody i "the suite life of zack and cody" eller som det heter på svenska "zack och codys ljuva hotelliv" dom spelar även i "the suite life on deck" där spelar dom fortfarande Zack och Cody.
Lite fakta:
Fulla namn: Dylan Thomas sprouse döpt efter en poet vid namn Dylan Thomas. Cole Mitchell sprouse. 
Dylan och Cole föddes i Arezzo som ligger i Italien den 4 augusti 1992. 
Vem är älst av tvillingarna: Dylan är 15 minuter äldre än Cole.

Här kommer ganska många bilder på dem;
här har vi Dylan :) <3
Fullt nam: Dylan Thomas sprouse.
Här har vi Cole.
Denhär bilden på Cole blev större än vad Dylans blev men men.
Om du har svårt för att se vem som är vem så har Cole ett smalare ansikte och Dylan är den med fräknar.
Här är båda.
Dylan                                            Cole
Denhär har jag som bakgrundbild på min macbook <3
så söta små änglar <3
awwwwwwie så söta <3
<3
sååå himla SÖTA
denhär bilden gillar jag :)
<3
<3
Dylan och Cole är så söta <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0