känner en känsla av sorg..

Slutade skolan idag! trevligt trevligt!
Fick även mina betyg vilket inte va så trevigt fick E i nästan alla ämnen blev ganska besviken :( fick ett E i engelska och engelska är det enda ämnet jag verkligen jobbar i så det känns svårt!
Efter skolan så hängde Jannice med mig hem och vi skulle dra och käka pizza men pappa skulle ju såklart klaga på betygen vilket gjorde mig mer ledsen för han sa att jag inte hade pluggat och tatt hand om skolarbeterna men jag har ju försökt så gott jag kan! Sen om dom skulle låta mig plugga i fred och inte säga åt mig att göra si och göra så då skulle jag ha tid till att plugga och få högre betyg!
Efter att vi hade käkat pizza så stack jag och jannice till stan och köpte några julklappar sen stack vi hem och chillade och sen var det dags för teater skola! Sista dagen idag :( sorgligt sorgligt! sen fick man ta och åka hem Jannice till sitt och jag till mitt.
När man har kommit hem så blir det ju mer tjat på en och sen så kommer syrran hem med en kompis som ska sova över och jag blir tvungen till att gå ut med hunden och ingen kvällsmat blire för mamma och pappa orkar inte och har inte tid!
När jag gått utanför dörren känner jag hur tårarna börjar rinna ner för mina kinder, Nu sitter jag här inne i min säng och är fortfarande väldigt deppig och jag har huvudvärk
Önskar att en kille vore här hoss mig nu :(
Första dagen på lovet slutade inte bra i alla fall :(
Har suttit och kollat på "Dubbelliv" på svt play Alex är verkligen söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0