känslan av stolthet

känner mig stolt nu älskar den kännslan har varit riktigt duktig idag! jag och min lillasyster har varit ensama hemma och när mina föräldrar kom hem så hade vi diskat,städat vardags rummet och städat mitt rum RIKTIGT STOLT :)
När jag städade så hittade jag min billjet från Ronja Rövardotter 2010 när jag var där och tittade på min kompis spelade birk och när föreställningen var slut så frågade jag honom om han ville va med mig och han sa ja :) vi hade så kul han är en utav mina närmsta killkompisar :)
Ser på phinias och ferb :D gillar Jermy hn är så söt eller vad tycker ni?
Jaha det är sportlov men lovet är snart slut och det gör mig lycklig för skolan är ju så rolig :)
fin bild eller?

Kommentarer
Postat av: Marit

Tack så mycket! Ja nu vore det skönt med blommor och värme!

2011-02-23 @ 23:12:31
URL: http://tantmarit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0