Att känna smärta

Just nu känner jag mycket smärta har både ont i min hals och jag tänker på de lyckligare tiderna då inte vi hade fått datorer i skolan innan jag och en kille började "bråka" nu är allt bara hemskt.
Jag börjar bli förkyld :s hemskt tycker jag
Har ont i min hals och jag kan inte andas genom ena näsborren :( hostar åxå men till skolan ska jah får bara skippa idrotten och sitta och titta på inte lika kul men vill inte bli sämre.
Solen skinner lite utanför och det är så fint jag längtar verkligen till sommarlovet längtar till att få bada och bara vara ute och bara leva livet :P
Jag har ingen anning om vad jag ska hitta på just nu :/ ska nog gå och hämta min mobil och ta lite foton :P lägger nog kanske upp dom sen om det blir några.
Vad ska ni göra i helgen?
Själv ska jag nog bara sitta vid min data och se på massa simpsons avsnitt :P
och försöka bli frisk om jag inte har hunnit bli frisk under veckan.
mohaha Bart ska äta upp dig.
Bye bye alla :)
vänta ska bara säga att maten idag var jätteäkligt hatar fisk med massa ben i!
aja bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0