Nu kör vi let's go!!! woho

Sitter nu i soffan med 2 festisar :P gottis. Läser en tidning som min undebara lillasyster har fått idag :P  samtidigt som jag sjunger :o viste inte att man kunde göra så mycket samtidigt hihi :P (Denna tidningen kollar jag i nu)
Va i stan innan :) köpte lite grejer till skolan :) woho
DETTA KÖPTE JAG:
ett nytt pennskrin.
de pennorna i.
denhär lilla söta linjalen.
woho jag äger hundra kronor i suddigum woho.
2 små suddigum.
och så köpte jag dricka för man blir ju törstig :P
hihi kolla mitt ansiktsutryck eller vad man ska kalla det ^_^
Haha sitter och tittar vad som kan bli smileysar :P
´.`     tycker den här ser ut som en nalle på nått sätt.
^*^   en smile med en finne mellan ögona.
Hahah kommer inte på nått mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0