You used to call me your angel

Lyssnar på Miley cyrus "Miss you" och sjunger med ^^ Idag har det bara varit skolan kul tycker jag fredagar är en bra dag då det är sista daen på veckan och man vet att man ska va på stan med sin bästis :D  Men jag längtar mest till nästa helg för då ska jag och min bästis ha en fest med tre kompisar men jag säger inte vilka ^^  vi kommer att sova över och äta massa godis och ta massa foton :D GUUUD vad jag längtar det kommer ju att bli så kul bara veckan går snabbt vilket den nog kommer att göra men tänk om den inte gör det bara för att jag längtar så mycket :o och jag hatar måndagar och tisdagar då kommer väl dom att gå jättesagta :o det får vi hoppas att veckan inte gör. Min pappa och lillasyster var på ica innan och ja bad min lillasyster att köpa nått gott godis och hon väljer chips och jag är så trött på det för jag går bara upp i vikt jag är inte en sån som tänker på vikten men det är det ändå godis det köps när min lillasyster är med och handlar -.- efter som att det är hon som får välja lixom jag väger inte mer men min mage växer och det vill jag inte!
Lite konstigt inlägg men hoppas att det duger
Me and my bunny.
KOmentera gärna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0